piątek, 11 sierpnia 2017

Pierwszy temat..

Witam.
Po krótszym czasie postanowiłam wziąć się za swojego bloga i odnowić to co trzeba. Między czasie zastanowiłam się nad swoim zachowaniem i szczerze bardzo żałuję tego, teraz czasu nie cofnę. Przyszłość, to czego najbardziej się obawiam, ponieważ nie wiemy co może się stać z blogiem i ze mną. A kim jestem ja?

Mam na imię Martyna i od 14 lat żyje na tym świecie. Na pewno kojarzycie mnie z Baśniowej Awatarii, a nawet z Lemurka. Pożegnałam się z BA już kilka dni temu. Nie mam niczego za złe Kindze czy Kevinowi, po prostu mi się smutno zrobiło, że musiałam odejść z tak idealnego bloga, który był tak jakby dla mnie rodziną...

Smutne miny przeszły, a dziś jak widzicie piszę dla Was tego pierwszego posta. Będzie trudno, mimo tego będę dalej dążyć do właściwego celu. Na razie blog zostaje odnowiony, a czy będę sama czy raczej z kimś kto pomoże mi z blogiem to tego jeszcze nie wiem. Postanowiłam, że przez ten czas będę sama pisała 😊.

Właściwie to już koniec pisania i zapraszam.

Pozdrawiam.
/Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji!
Podpisz się imieniem bądź nickiem.